Bijna zover! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Janita Beek - WaarBenJij.nu Bijna zover! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Janita Beek - WaarBenJij.nu

Bijna zover!

Blijf op de hoogte en volg Janita

30 Augustus 2014 | Nederland, Nederland

Mijn koffers zijn zo goed als ingepakt, dinsdag hoop ik te vertrekken! Best spannend allemaal, maar gelukkig reis ik samen met iemand die daar ook naar toe gaat. Om 7 uur in de morgen nemen we het vliegtuig. Om 2 uur Nederlandse tijd zijn we dan als het allemaal goed gaat in Tel Aviv. Vandaar uit gaan we met de taxi naar het hoofdkantoor van Jemima in Jeruzalem, daar worden we dan opgehaald.

Via deze blog ga ik jullie een beetje op de hoogte houden van mijn doen en laten daar. Ik ben zelf ook heel benieuwd hoe het zal zijn, hopelijk blijft het veilig rondom Jeruzalem!

Groetjes Janita

  • 30 Augustus 2014 - 16:31

    Oma Van Doleweerd:

    Ha Janita, zeker spannend, maar ook heel leuk! Ik hoop dat je daar een goede tijd zult hebben, maar vooral ook dat het veilig is en blijft!
    Zie je maandag nog hoop ik....

  • 30 Augustus 2014 - 16:32

    Dineke:

    Goede reis en een heel goede tijd daar! Leuk dat je een blog bijhoudt. x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Janita

Actief sinds 21 Juli 2014
Verslag gelezen: 335
Totaal aantal bezoekers 17754

Voorgaande reizen:

02 September 2014 - 07 Mei 2015

Jemima!

Landen bezocht: